.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز همایش بین المللی جراحان مغز و اعصاب در بابل
همایش سه روزه بین المللی و میاندوره‌ای جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات در دانشگاه علوم پزشکی بابل آغاز شد.
آغاز همایش بین المللی جراحان مغز و اعصاب در بابل

دکتر مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در مراسم آغاز بکار کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بابل، برگزاری این کنگره علمی را فرصتی مناسب برای قدردانی از چهره شاخص پزشکی استان و شهرستان بابل، جراح برجسته و نام آشنای مغز و اعصاب در کشور سید ابراهیم کتابچی -دانست.

 

او در این همایش ابراز امیدواری کرد به زودی برای پاسداشت این مقام علمی یکی از میدان‌های مرکزی بابل به نام دکتر سید ابراهیم کتابچی نامگذاری شود.

 

مظفرپور گفت: در این کنگره با حضور ۲۵۰ محقق و استاد برجسته ایران و جهان، پدیده‌های نوین جراحی مغز و اعصاب جهان در رشته‌های مختلف بمدت سه روز از ۱۰ تا ۱۲ آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی بابل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در رویداد بین المللی و میاندوره‌ای جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات، دکتر کتابچی را که از بانیان اصلی برگزاری این همایش بین اللملی است، نمونه‌ای موفق در حوزه علمی و مردمی برشمرد و گفت: فعالیت‌های علمی در مازندران با وجود چهره‌های پر شمار علمی در حال گسترش است و برای بهره برداری عمده مردم از نتایج این تلاش‌های علمی همه‌ی دستگاه‌ها باید همت کنند.

 

دکتر حجازیان دبیر علمی این همایش نیز از برگزاری پنل‌های تخصصی و یکصد سخنرانی به ویژه سخنرانی پیشکسوتان در بخش جراحی مغز و اعصاب خبر داد و افزود:تبادل به روز‌ترین مطالعات حوزه جراحی مغز و اعصاب در این پنل‌های تخصصی در دستور کار است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.358 seconds.